O obciSlužby v obciObecní úřadPovinné informaceStruktura úřaduPoskytování informacíOchrana osobních údajůHlášení obecního rozhlasuKontaktÚřední deskaÚzemní plánDokumentyKoupaliště StražiskoPamátky a osobnostiSpolky v obciMikroregion KonickoDotace Olomouckého krajeDotace ostatníAktualityFotogalerieLetecké snímkyZajímavé odkazy AdresaStražisko 1, 798 44 strazisko@volny.cz Telefon582 376 520 OÚ Datová schránka3p9aqv3 Úřední hodiny
|
Poskytování informací, příjem podáníPříjem žádostí a dalších podání Sazebník úhrad za poskytování informací
Žádosti o informaceOsobní podání: na Obecním úřadě Stražisko 1, 798 44 Stražisko v úředních dnech a hodinách:
Telefonické podání: pevná linka - +420 582 376 520 Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu strazisko@volny.cz nebo poštou na adresu Obecní úřad, Stražisko 1, 798 44 Stražisko. Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli: jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu. Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Příjem žádostí a způsob podáníOsobní podání: na Obecním úřadě Stražisko 1, 798 44 Stražisko v úředních dnech a hodinách:
Telefonické podání: pevná linka - +420 582 376 520 poštou na adresu Obecní úřad, Stražisko 1, 798 44 Stražisko Elektronicky na e-mail: strazisko@volny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis) V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách
Lhůty pro vyřízení žádostiPoskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení. Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání. Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů. Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů. Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Příjem a vyřízení odvoláníZpůsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Sazby za poskytování informacídle vnitřní směrnice
Formuláře
Výroční zpráva za rok 2018 dle zákona č.106/1999 Sb.
datum vyvěšení: 29.1.2019, datum sejmutí: 15.2.2019
![]()
Odpověď na dotaz dle zákona č.106/99 Sb. o poskytování informací
datum nabytí platnosti: 5.10.2018, datum vyvěšení: 5.10.2018, datum sejmutí: 22.10.2018
![]()
Výroční zpráva za rok 2017, Zákon 106
datum vyvěšení: 6.2.2018, datum sejmutí: 10.3.2018, datum nabytí účinnosti: 6.2.2018
![]() |